25 Aralık 2015 Cuma

Ve Bu Şehre Merhaba Derken...:))


Uzun zamandır bloğa uğramıyordum bugün bi bakayım dedim 'Ve Bu Şehre Veda Ederken' başlıklı postum takıldı gözüme bundan bir sene önce veda etmiştim bu şehre biraz isteyerek, biraz istemeyerek, biraz kırık, biraz buruk ama; UMUTLU... Çekip aldım kendimi bu şehirden sanki arkamda gözü yaşlı nazlı bir kız çocuğu bıraktım boynu bükük.....

Bu hislerle ayrılmışken bu şehirden çok uzun sürmedi ayrılık hayat beni yine; biraz  kırık biraz buruk ama bu defa İSTEYEREK sürükledi bu şehre.Hiç gitmemişim gibi kucakladı beni; sanki gözleri yaşlı boynu bükük bırakıp gittiğim o nazlı kız çocuğu karşımdaydı ve ellerinde rengarenk balonlar gözlerinin içi ışıl ışıl bir taraftan diğer eliyle yanağından süzülen son bir damlayı siliyor ve gülümsüyor bana masumca HOŞ GELDİN...

      Denize doğru dönüyorum uzaklara takılıyor gözlerim ve bu şarkı eşlik ediyor bana '' Bugün günlerden güzellik sefa geldin, hoş geldin. Ah bu yağmur yalnızlığımmış , DİNDİM efendim...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder