15 Eylül 2014 Pazartesi

Yeniden Başlamak Gerek Bazen...

          Evet yine buradayım; bir dönem iyi sarmıştım bu blog işlerine doğum izninde olduğum dönemlerde bebekten arta kalan zamanlarda bütün işim blogla uğraşmaktı ama; doğum izni bitip de işe başladıktan sonra sorunlar üst üste geldi hiç bir şeyle uğraşacak vaktim kalmamıştı bloğa hiç uğrayamamıştım ve benim için ya heptir ya hiçtir hal böyle olunca blogda o güne kadar paylaştığım yayınladığım her şeyi sildim; eee blogda yayınlanmış bir şey olmayınca bloğu ihmal de etmiş olmuyordum içim bu şekilde rahat etmişti. Ancak işleri yola koyup yine blog sayfalarını gezmeye başlayınca sevgili blogger arkadaşların paylaşımları, yayınları bu işe gösterdikleri özenleri, içlerini döküşleri, yazdıkça, yaptıkça rahatlayışları o kadar içime işledi ki yeniden ilham oldular bana ; yeniden başlamalıyım düşüncesini getirdiler aklıma şu anda hayatın farklı bir sürecindeyim bazı belirsizlikleri var ve bunları bekleyiş aşamasındayım umarım bunları zaman içinde sizinle paylaşırım büyük değişimlerin arefesi  hissindeyim.
           Yeniden  başlamışken en son yaptığım ve paylaşamadığım bir kaç şeyle başlamak merhaba demek istedim. Banyom için havlu sepeti ve pamukluk, duvarlarım için çerçeve mutfağım için poşet çay kutusu yapmıştım, severek yapmıştım ve şu anda da severek kullanıyorum belki de birilerine ilham olup bende yeni başlangıçlara vesile olurum.

       Bunlar şu anda duvarlarımda severek kullandığım baktıkça mutlu olduğum çerçevelerim ham maddesi ahşap önce taş rengi akrilik boyayla boyadım, daha sonra krem rengi ve küf yeşili akrilik boylarla üzerine eskitme formu verdim, kuruduktan sonra  rölyef kabartma yaptım, birgün kurumasını bekledim en son olarak da vernikledim.
Bu da ahşap poşet çay kutum aynı şekilde   işlemlerin aynısını bu çaydanlık şeklindeki kutu için de yaptım.
 ve havlu, sabun sepetim.
 Bu da pamuk kutusu banyo için çok kullanışlı oldu farklı renklerde, zevke göre boyanıp baharatlık olarak da kullanılabilir.
Bunlarda benim süslediğim sabunlar şimdilik paylaşacaklarım bu kadar. bundan sonra sık sık görüşmek dileğiyle Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder