17 Eylül 2014 Çarşamba

Mine'nin öğlen menüsü...

     Dün öğle arasında  çok maharetli Mine arkadaşımızın davetlisiydik. Tokat'ın en becerikli kızlarından olan,namı yedi cihanı saran arkadaşımızın o güzel ellerinden çıkan birbirinden güzel yemekleri yiyecek olmanın bize verdiği mutlulukla arkadaşımızın evine gittik.

Ve bizim için hazırlamış olduğu bu güzel masayla karşılaştık. Şimdi yarım saatte arkadaşımızın hünerli ellerinden çıkan bu menüyü paylaşacağım.

 Öğle yemeği menüsü

  • Acılı ama; bizim isot ve pul biberiyle daha da acılaştırdığımız bol ekşili nefis kısır.
  • Bayanlarında oturmalarında vazgeçemedikleri kurtarıcısı garnitürlü, yoğurtlu makarna salatası birazcık da Sinem arkadaşımızın ellerinden öptü :)
  • Tavuklı ve peynirli çıtır milföy böreği
  • Kısırın vazgeçilmezi turşu
  • Üzümlü kurabiye
  • Ben yaptım demeyi çok isterdim:) çikolata soslu fındıklı kek.
         O kadar çok yemişim ki dün akşam ve bu sabah kahvaltı da dahil hiçbir şey yiyemedim arkadaşımızın elleri dert görmesin.




Bütün bu yediğimiz lezzetli yemekler bir tarafa en çok hoşuma giden ve beni mutlu eden şey; son zamanların soğuk sanal ortam muhabbetlerinden ve klavyelerin tuşları arasına sıkıştırılmış ilişkilerimizden uzakta sıcacık bir bardak çayı sevdiğim insanlarla karşılıklı yudumlamaktı. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder