30 Eylül 2014 Salı

başlangıçlar güzeldir ama; zordur...

       

          Gitmek mi daha kolay, yoksa kalmak mı? bilmiyorum bu cevabın ne olduğunu ama; bildiğim bir şey var o da kalbimin suya düşmüş kanadı kırık bir serçe gibi çaresiz çırpınışı.... bitsin istiyorum artık bu süreç her şeyin Allah'ın yazdığı en güzel en hayırlı haliyle sonuçlanmasını istiyorum.
          Dudaklarından tek bir kelime  dökülecek kadar bile gücü kalmaz mı insanın... bu kadar mı yorulur bir beden, bu kadar mı yenik düşer zorluklara? Dik duracak hali kalmaz artık omuzların işte   artık o durumdayım...
          Hani hayatınızda çok güzel anlar vardır yaşadığınız; zaman dursun istersiniz o an, hiç bitmesin yaşadığınız güzellikler...İşte böylesi bir durumda dakikalar saat oluyor size çaresizlik vuruyor en dibe ve sabredemiyorsunuz, akışına bırakamıyorsunuz olayları her şey bir an evvel sonuçlansın istiyorsunuz... hiç kimse kırılmadan hiç kimse gücenmeden göz yaşı dökülmeden...
         

           Hiç sevmedim veda edeni de veda etmeyi de hep kaçtım ayrılıklardan ama; yine oradayım vedaların eşiğindeyim ve korkuyorum birine "Allahaısmarladık" demeye zaten hiç de beceremedim hep güle güle  derdim vedalarda " Güle güle git, güle güle..." göz yaşı dökülmesin ,sarılırken birbirine yürekteki o gizlenmeye çalışılan hıçkırığı hissetmesin hiç kimse...Kısa olsun ayrılıklar ve Allah çok uzak etsin bizlere sevdiklerimizden ebedi olan ayrılığı...
           Verdiğimiz kararlar hep hayırla, mutlulukla, güzelliklerle, tebessümle sonuçlansın.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder