15 Ocak 2015 Perşembe

Biscotti

Hani derler ya uc beyazdan korkun diye bu biscottilerin tadina bakinca uzak durmak mumkun degil. Un,yag ve sekerden her seferde nasil boyle farkli tatlar cikiyor sasiriyorum her farkli tarif denememde. Uzun zamandir yamak istiyordum cok merak ediyordum bu kadar uzun suredir erteledigime pisman oldum gercekten bir de yaninda cay olunca vazgecilmez bir lezzet. Kendi zevkine gore cesitliligini artirabilirsiniz; incir,ceviz,tarcin,kuru meyveler,zencefil artik sizin damak tadiniza ve hayal gucunuze kalmis. Ben pelinchefin hurmali ve findikli biscottisini denedim. Is yerine,anneme,komsuma verdim herkesten olumli donus aldim. 2 yumurta, 100 gr t.yagi,2,5 s.b un,vanilya,k.tozu ile yapiliyor 180 derecede 35 dk da pisiyor.biraz iliyinca 160 derecede kurutuyoruz ve biscottiler hazir afiyet olsun:)



 V

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder